Przeprowadzka

Kochani! Długo nad tym myślałam, naprawdę… Polubiłam to miejsce, ale… czegoś mi w nim brakowało. Poza tym ciągle po głowie chodził mi pomysł takiego większego blogowego projektu: stworzenia kilku blogów tematycznych pod jednym hasłem, jednym znakiem „firmowym”… W końcu doszłam do wniosku, że chcę, żeby mój blog czytelniczy też stał się częścią tego większego projektu…

Chciałam, żeby wszystko ruszyło od początku roku. Ale… tak się rozpędziłam z dopieszczaniem Sonrisa Books, że… brakuje na nim już tylko nowych notek! Dlatego startuję już od jutra! A Was serdecznie zapraszam. O TUTAJ!

sonrisabooks

 

Zapraszam też do śledzenia mojej strony na Fejsbuku. Zmieniła się nazwa i baner, ale… strona ta sama, więc kto polubił wcześniej, ten wciąż lubi. A kto nie polubił, niech klika Lubię to!

Skomentuj

